Warcfaft 3 oyununda arkadaşımda gözlemlediğim sorunlardan bi tanesini ele alacağım bu konu da, herolardaki güçlerini kullanırken çıkan görsel efektler bi çok makinada çıkmamasını gördüm aslında problemin çözümü çok basit fakat herkes oyunu sil baştan yükle demekten başka bir çözüm üretmemiş 🙂

Çözüme gelecek olursak, En son DirectX sürümünü yükleme ile sorun çözüm buluyor 🙂 aşağıdaki linkten en son sürümü indirip oyunu kapatıp açın ve artık tüm heroların güç efektleri sorunsuz çıkacağını göreceksiniz!


Tarayıcı Önerimiz Tarayıcı Önerimiz

Hızlı ve ücretsiz bir Web tarayıcısı edinin
  • Hakkımda Hakkımda

      2006 Yılından Bu Yana Forum Sitesiyle Başladığım Serüvene En Nihayetinde "Teknoloji Haberleri" (SosyoBilgi) ile Devam Etmekteyim. CazForum ismiyle 5 Sene Hizmet Verdiğim Sektörden Kazandığım Tüm Deneyimlerimi Sizlere Aktarmak İçin Yoluma Devam Ediyorum. Herkese İyi Bloglar..

      M.Uzun

  • Son Yorumlar Son Yorumlar

  • Etiketler Etiketler